دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

استراتژی ورق بازی

سلام

من خوب بلدم با اعصاب طرف مقابلم بازی کنم.
خوب بلدم خودمو کنترل کنم و چیزی که تو چنته دارم رو لو ندم.
خوب بلدم حواس طرف مقابلم رو پرت کنم و گولش بزنم و به اشتباه بیاندازمش.
همینطور تقریبا خوب بلدم بلوف بزنم.
ولی ترجیح میدم با ورق رو بازی کنم. یعنی ترجیح میدم حدس بزنم طرف چی داره و اونم حدس بزنه من چی دارم و بازی رو با دونستن ورق طرف مقابل انجام بدم. و حتی تر ترجیح میدم که به طرف بگم که میدونم تو دستت چی داری و تو هم بدون من چی دارم و اگه میتونی حالا جلومو بگیر.
این استراتژی برای من قابل تعمیم به روابط انسانیم هم هست. ترجیح میدم حرف آخر رو اول بزنم و بازی رو تو یه سطح بالاتر انجام بدم نه اینکه تو تعارفات اولیه گیر کنم.

خداحافظ
نظرات 3 + ارسال نظر
ساسان شنبه 23 دی 1391 ساعت 09:42

سلام

این بازی مردونه است اما باید حواست باشه گاهی با همه نمیشه رو بازی کرد. بعضی از آدما بازی مردونه رو یه فرصت می بینن برای نامردی کردن. اینجور وقتا لازم نیست نامردی کنی اما می تونی رو هم بازی نکنی تا فرصت سوء استفاده به کسی ندی.

در مورد آدمای نزدیک زندگی، یعنی اون کسایی که تو وبلاگم ازشون تشکر کردم، منم رو بازی کردن رو ترجیه می دم

گل مر شنبه 23 دی 1391 ساعت 23:46

ترجیح میدم حرف آخر رو اول بزنم و بازی رو تو یه سطح بالاتر انجام بدم نه اینکه تو تعارفات اولیه گیر کنم

سوده سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 23:31

چقد دوس دارم این همه رو بودن و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد