دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

خاطرات سفر 1

سلام


یه سفر رفتیم، کلی حال کردیم، براتون میخوام از سفرمون چند تا پست بنویسم. ولی فیلن وقط ندارم. پس علی الحساب این عسک خوشگل رو که با گوشی خودم گرفتم براتون میذارم ببینید و حال کنید. برای اونایی که نمی دونن، رفتیم جنگل ابر، شاهرود سمنان.


خداحافظ

آیاها

سلام

به نظر شما کودکی کردن در بزرگسالی ناشایسته؟؟ اگه هست پس اونی که کودکی نکرده چه کنه؟ اگه نیست پس چرا حتی خود تو که میگی نیست، از کسی بر نمیتابی که تو بزرگسالی، بچگی کنه ولی نظرت نسبت بهش عوض نشه؟!!!

آیا ازدواج یه تهدیده یا فرصت؟ اگه فرصته چرا هیشکی ازش استفاده نمیکنه؟ اگه تهدید چرا همه دنبالش میرن؟

آیا مردم احمقن؟ اگه مردم احمق نیستن چرا ازدواج میکنن؟ اگه مردم احمقن چرا منم باید احمق باشم؟

خداحافظ

چند پست در یک پست

سلام

پست 1
تو مملکت ما خیلی چیزا بی ارزشه مثله:
1- جون مردم
2- عمر و وقت مردم
3- اعصاب مردم
4- پول بیت المال
دیگه چی؟ کمک میکنید این لیست رو پرش کنیم؟

پست 2
اگه یکی بین عاشق کسی (که تقریبا احتمال نداره بهش برسه) شدن و صرف نظر کردن از این موضوع گیر کرده باشه، چه راهنمایی می تونید بهش بکنید؟

پست 3
این داستان رو قبلا شنیده بودم، ولی ایندفعه که یکی برام فرستاد، معنای متفاوتی داشت:
یه روز یه پسری یه دختری رو توی مغازه ی سی دی فروشی دید. عاشقش شده بود و برای اینکه از دیدنش شاد بشه و انرژی بگیره، هر روز میرفت مغازه و یه سی دی می خرید فقط برای دیدن دختره. از اون طرف نمی تونست خودشو قانع کنه که حرفش رو هم بزنه. چند روز که پسره به مغازه نمیاد، دختره دنبالش میره خونش و مادر پسره میگه اون مرده و میبره اتاق پسره رو بهش نشون میده. دختره تا تو اتاق میره گریه اش میگیره. البته که به خاطره پسره بوده ولی بیشتر ناراحت میشه وقتی میبینه که پسره حتی سی دی ها رو باز هم نکرده و نامه های عاشقانه ی دختره که توی سی دی ها بوده رو اصلا ندیده.
(چقدر بد داستان تعریف میکنم؟!!!!!)

پست 4
کارای دنیا دو دسته است:
1- کارهایی که مجبور به انجامشون هستیم.
2- کارهایی که مختار در پذیرش اجبار به انجامشون هستیم.
دو نقطه دی

خداحافظ

ناسپاس

سلام

من آدم ناسپاسی هستم. از خودم بابت این موضوع معذرت میخوام.

خداحافظ