دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

چند پست در هم

سلام

 

تنفر و عشق

متنفرم از ریا کاری و ظاهر سازی. متنفرم از ازخودگذشتگی. متنفرم از خودپرستی. متنفرم از دوستی. متنفرم از دوم بودن. متنفرم از بی توجهی. متنفرم از احساسات پاک و معصوم. متنفرم از ناامنی. متنفرم از آینده. متنفرم از حال. متنفرم از گذشته. متنفرم از خودم. متنفرم از زندگی پریودیک مزخرف آشغال.

عاشق تنهاییم. عاشق زیباییم. عاشق سادگیم. عاشق محبتم. عاشق ناز و عشوه ام. عاشق بودنم. عاشق آگاهی ام. عاشق صبر و بردباریم. عاشق آرامشم. عاشق خیال های خوشم. عاشق سکوتم. عاشق طبیعتم. عاشق آرزوهای بزرگم. عاشق عاشق شدنم. عاشق تصویر خودمم. عاشق زندگی فانتزی خیالی پر زرق و برقم.

 

جملات نغز

تو این چند روز چند تا جمله ی بدیع شنیدم که واقعا برام عجیب بود این همه جمله با فلسفه های عمیق پشن سرشون. سه تاشون رو یادم هست براتون میارم.

گور بابای پسرا (اینو یه دختر گفت و بعدش تصحیح کرد و برای شما گور بابای دخترا)!!!!!!!

عشق مثله یه جاده است. عجیب نیست که جاده ی یکطرفه تهش بن بست باشه. ولی خیلی تاسف برانگیزه وقتی جاده ی دوطرفه بن بست باشه!!!!

تو ممکنه عاشقه پول باشی، عاشق کارت باشی، عاشق مادرت باشی، عاشق خیلی چیزا باشی، ولی مهمتر از همه اینه که، عاشق باشی.

 

لایحه ی حمایت از خانواده

امشب یه خانم داشت در مورد لایحه ی حمایت از خانواده صحبت میکرد، انتظار داشتم لایحه رو بشوره و بذاره کنار که با کمال تعجب شنیدم، تو این قانون آقایون به چند زن داشتن تشویق نشدند، بلکه اجازه ی این کار به دادگاه سپرده شده و آقای قاضی هم اینطور نیست که بگوید من از قیافه ی شما خوشم آمد برو زن دوم بگیر، حتما زن اول دعوت میشود، حتما به مرکز مشاوره خانواده اعزام میشوند و ...

 

آزیتا ...

اون زمان که بازی میکرد بازیگر محبوب من بود. آزیتا حاجیان رو میگم. خیلی وقته ازش فیلمی ندیدم. ولی این دخترش، کپی مادرشه و حس میکنم به همون خوبی هم بازی میکنه.

 

بدبخت

پسر خوب اونیه که رو حرف مادرش حرف نزنه،

شوهر خوب اونیه که همسرش رو راضی نگه داره،

یه مرد بدبخت اونیه که حرف همسر و مادرش با هم تناقض داشته باشن.

 

هنر

چقدر دوست داشتم هنرمند می بودم. یا حداقل هنری بلد می بودم.

 

حسرت

از جعفر پرسیدم، تاحالا چند تا کار بوده که واقعا دوستشون داشتی و رهاشون کردی و الان حسرت اینو می خوری که چرا ادامه شون ندادم؟ جواب داد هیچی. شما چی جواب میدین؟

 

پلک

هنوزم پلکم میپره. کسی میدونه چرا یا چه جوری میشه درستش کرد؟

 

خداحافظ

شباهت

سلام

اول یه لینک خفن باحال که باهاش کلی حال کردم رو میزارم:

http://pesarha.blogfa.com/

بعدش هم یه مطلب که شاید تو وبلاگای مختلف خونده باشید. ولی من اونجوری که قبولش دارم اینجا میذارمش.


دوست دختر/پسر و شباهتش با آدامس:


هیج وقت آدامس نیم خورده کسی را به دهان نزارید.
حسرت آدامسی را که دور انداخته اید را نخورید . آدامس های خوشمزه ترهمیشه پیدا می شود.
داشتن یک بسته آدامس همیشه بهتر از داشتن فقط یک آدامس است.
جویدن طولانی هر آدامسی به جز بی مزه شدنش حاصلی ندارد.
آدامس زیاد مانده ارزش جویدن ندارد.
در جویدن آدامس عجله نکنید، چون چیزی بیشتر همین الان دستتون رو نمی گیره.
هر چه آدامس را سریعتر بجوید، سریعتر بی مزه می شود.
بعضی آدامسها فقط قیافه ی خوبی دارند.
به چشیدن طعم یک آدامس اکتفا نکنید. این همه شکلها و قیمتها و مزه های مختلف آدامسها برای شما ساخته شده اند.
فراموش نکنید که پایان کار هر آدامسی سطل آشغال است . پس برای هیج آدامسی قیمت زیادی نپردازید.
ازدواج مثل قورت دادن آن میماند .هیج احمقی آدامسش را قورت نمی دهد.
و ...

خداحافظ

طبیعی

سلام

دیروز یکی در خلال بحث گفت:«تو با یکی دوست می شی و تو فاز آشنایی قرار می گیری و سکس در این شرایط طبیعیه!!!!»

و من با خودم گفتم: «یعنی واقعا آیا؟؟؟؟؟»

و بعد از انکار من گفت: «دست خودت نیست و پیش میاد!!!!!!»

و من با خودم گفتم: «یعنی واقعا اینقدر آیا؟؟؟؟»

و تا خونه من موندم و این همه افکار در هم ریخته. و متاسفانه فکر کنم بدیش اینه که راست میگه.

خداحافظ