دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

بی ربطیات

سلام

- آی آدما ....... خوش به حالتون.......
- الیَومْ اُکْمِلَ عَلَیَّ الصِداق
- اگه بفهمید تنها راه زندگی، مرگه چه می‌کنید؟
- خودمو منظورمه:
- "جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه
چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند"
- من چرا توهم برم داشته که آدما سرنوشت دیگران براشون اهمیتی داره؟؟؟
- از دل برود هر آنکه از دیده برفت.

خداحافظ

دخترا

سلام

ارتباط با دخترا دو اثر تقریبا عمومی داره:
1- منظم میشی!!!
2- نشئه میشی!!!

خداحافظ

بعضی ها

سلام

بعضی ها اونقدر دوست دارند که نیازی به دوستی با کسی ندارند ولی بعضی ها....

خداحافظ

بخیل

سلام

حضرت علی میگه: "در عجبم از کار بخیل که در دنیا زندگی فقیرانه اختیار میکند و در قیامت از وی پاسخ ثروتمندانه می خواهند."

خداحافظ

سه پست در یک پست

پیش از دستور: چون چند تا موضوع بود که میخواستم بگم و حوصله نداشتم هر روز یکیشو آپ کنم، ترجیح دادم همشو یکجا بذارم.

سلام
پست یک:
"به دشمنت حرفی را نزن که اگر دوستت شد، از آن شرمسار شوی و به دوستت رازی را مگو که اگر دشمنت شد، از آن پشیمان شوی. "
فکر کنم مال حضرت علی باشه.

پست دو:
- عشق برتر است یا محبت؟
- هیچکدام. یقینا عدالت از هر دو برتر است!!!!

پست سه:
خسته شدم از این همه سردرگمی و گیجی!!!!!!!!!!!!(به اندازه ی یه دنیا از اینا)

خداحافظ

دهنتو طلا بگیرن ناصر!!

پیش از دستور: خدا روزی رو برایت نیاره که پیش خودت و خدات شرمنده باشی

سلام

من خودمم نه خاطره
منظره ام نه پنجره
من یه هوای تازه ام
در انعکاس حنجره

خداحافظ

عقل و دین

سلام

تو بهترین کتابی که تو چند وقت اخیر خوندم نوشته بود:
پیامبر به حضرت علی میگه: "هر وقت دیدی که بندگان خدا با عبادت به درگاه خدا تقرب پیدا می کنند، تو با تعقل و تفکر به سوی خدا حرکت کن، بر آنها پیشی خواهی گرفت".

خداحافظ

بت پرستی

سلام


بت پرستی چیه؟؟...... به غیر از واسطه کردن چیزی یا کسی برای کسب فیض خداست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه نه پس خیلی هامون مشرکیم!!!


خداحافظ

رضایت خدا

سلام
پدرم از بچگی هام همیشه بهم می گفت: "همیشه رضایت خدا رو تو انجام کارات سرلوحه قرار بده!!"
تازگی ها دارم متوجه می شم یعنی چی.!!
خداحافظ

Love

سلام

,The greatest thing, You`v ever learned

.Is just to Love, And be Loved in return

خداحافظ