دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

پرونده های مختومه

بازخوانی بعضی پرونده ها تف سربالاست.همون بهتر که بدون دادرسی مختومه اعلام بشه
نظرات 2 + ارسال نظر
روزهای بی بازگشت چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 22:48

گاهی یه مادر ترزا هم می تونه تبدیل شه به یکی مثللل.. قاضی مقیسه، قاضی عباسی. مهم نیست یه آدم کی باشه (مادر ترزا، قاضی فلانی.. یا من) ولی هر نقشی رو که انتخاب کرد یه روز.. تو یه دادگاهی.. تا مو رو از ماست نکشن بیرون، پرونده اش مختومه اعلام نمیشه.

(داشتم فکر می کردم:
1. هر آدمی توانایی تبدیل شدن به هر چیزی رو داره؛ یعنی هر چیزیااا.
2. با گذاشتن تصویر یه چکش چوبی مخصوص قضات که روی یک سطح مربعی چوبی قرار گرفته (همون سطحه که چکش رو می کوبن روش)، پست تعمق برانگیز تری می شد. الان خودم دارم تو ذهنم به اون چکشه نگاه می کنم که چطور داره توسط یه دست بالا و پایین برده میشه و چطور صداش تو گوشم می پیچه).

امید نیک پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 11:13 http://http://alef-mim-roshan.blogsky.com/

خب تف نکن برادر من تف نکن!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد