دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دردناکترین لحظه

سلام

دردناکترین لحظه ی زندگی اون وقتیه که چشم باز میکنی و میبینی کل زندگیت یه دروغ بزرگه. یه دروغ که خودت به خودت می گفتی.

خداحافظ
نظرات 2 + ارسال نظر
lo30an سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 17:23

salam man 2bar zendegim be dorogh peyvast.ham khobe ham kheyli dardnak.

derakhshan سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 21:51 http://derakhshan-z.blogsky.com

توی گذشته یه دروغ بزرگ بودم اما الان کسی مثل خودم با خودم روراست نیست .. دیگه خودمم خود واقعیم بدون هیچ مخفی کاری پیش اونهایی که کاملا بهشون اعتماد دارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد