دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

چند پست در هم

سلام

 

تنفر و عشق

متنفرم از ریا کاری و ظاهر سازی. متنفرم از ازخودگذشتگی. متنفرم از خودپرستی. متنفرم از دوستی. متنفرم از دوم بودن. متنفرم از بی توجهی. متنفرم از احساسات پاک و معصوم. متنفرم از ناامنی. متنفرم از آینده. متنفرم از حال. متنفرم از گذشته. متنفرم از خودم. متنفرم از زندگی پریودیک مزخرف آشغال.

عاشق تنهاییم. عاشق زیباییم. عاشق سادگیم. عاشق محبتم. عاشق ناز و عشوه ام. عاشق بودنم. عاشق آگاهی ام. عاشق صبر و بردباریم. عاشق آرامشم. عاشق خیال های خوشم. عاشق سکوتم. عاشق طبیعتم. عاشق آرزوهای بزرگم. عاشق عاشق شدنم. عاشق تصویر خودمم. عاشق زندگی فانتزی خیالی پر زرق و برقم.

 

جملات نغز

تو این چند روز چند تا جمله ی بدیع شنیدم که واقعا برام عجیب بود این همه جمله با فلسفه های عمیق پشن سرشون. سه تاشون رو یادم هست براتون میارم.

گور بابای پسرا (اینو یه دختر گفت و بعدش تصحیح کرد و برای شما گور بابای دخترا)!!!!!!!

عشق مثله یه جاده است. عجیب نیست که جاده ی یکطرفه تهش بن بست باشه. ولی خیلی تاسف برانگیزه وقتی جاده ی دوطرفه بن بست باشه!!!!

تو ممکنه عاشقه پول باشی، عاشق کارت باشی، عاشق مادرت باشی، عاشق خیلی چیزا باشی، ولی مهمتر از همه اینه که، عاشق باشی.

 

لایحه ی حمایت از خانواده

امشب یه خانم داشت در مورد لایحه ی حمایت از خانواده صحبت میکرد، انتظار داشتم لایحه رو بشوره و بذاره کنار که با کمال تعجب شنیدم، تو این قانون آقایون به چند زن داشتن تشویق نشدند، بلکه اجازه ی این کار به دادگاه سپرده شده و آقای قاضی هم اینطور نیست که بگوید من از قیافه ی شما خوشم آمد برو زن دوم بگیر، حتما زن اول دعوت میشود، حتما به مرکز مشاوره خانواده اعزام میشوند و ...

 

آزیتا ...

اون زمان که بازی میکرد بازیگر محبوب من بود. آزیتا حاجیان رو میگم. خیلی وقته ازش فیلمی ندیدم. ولی این دخترش، کپی مادرشه و حس میکنم به همون خوبی هم بازی میکنه.

 

بدبخت

پسر خوب اونیه که رو حرف مادرش حرف نزنه،

شوهر خوب اونیه که همسرش رو راضی نگه داره،

یه مرد بدبخت اونیه که حرف همسر و مادرش با هم تناقض داشته باشن.

 

هنر

چقدر دوست داشتم هنرمند می بودم. یا حداقل هنری بلد می بودم.

 

حسرت

از جعفر پرسیدم، تاحالا چند تا کار بوده که واقعا دوستشون داشتی و رهاشون کردی و الان حسرت اینو می خوری که چرا ادامه شون ندادم؟ جواب داد هیچی. شما چی جواب میدین؟

 

پلک

هنوزم پلکم میپره. کسی میدونه چرا یا چه جوری میشه درستش کرد؟

 

خداحافظ

نظرات 4 + ارسال نظر
ج.م. پنج‌شنبه 14 شهریور 1387 ساعت 12:53

- تنفر و عشق
برو عمووووووووووووووووووووووووو... -چشمک-

-جملات نغز
شدیدا مخالفم. و مخالف‌تر از این با اون جمله نغز دیگه‌ی صاحب همین سخن: «چون می‌گذرد، باکی نیست»!!!
با دومی موافقم! تاسف برانگیزه واقعا!
سومی هم شاید یه واقعیته که دوست ندارم باورش کنم.

- لایحه حمایت از خانواده
اگه من جای شوهر اون زن‌هایی بودم که از این لایحه دفاع می‌کنن (و البته اگه مرد بودم!!!) بلافاصله (و دقیقا بلافاصله) می‌رفتم یه هوو براشون می‌آوردم تو خونه! بخصوص اون آلیای .... و .... نماینده کرج!!!

- آزیتا ...


- بدبخت
بدبخت اون پسریه که رو حرف مادرش حرف نزنه و نتونه همسرش رو راضی نگهداره.

- هنر
بلدی! چشم نداری یا دوست نداری ببینیش و باورش کنی یا شکوفاترش کنی.

- حسرت
باز هم فکر کردم. شاید کم حافظه شدم، ولی جواب همون بود.

- پلک
یه تکه نون (در حدود دو میلی متر در دو میلی‌متر) بردار و با زبون خیس من و بچسپون رو پلکت. مطمئن باش جواب می‌ده!!!)

خداحافظ

کورش پنج‌شنبه 14 شهریور 1387 ساعت 21:28

گور بابای پسرا (اینو یه دختر گفت و بعدش تصحیح کرد و برای شما گور بابای دخترا)!!!!!!!
بعضی اوقات که این جملرو از افراد مختلف ممیشنوم دلم به حال فکر بستشون می سوزه بعد یادم می یاد این تقصیر خودشون نیست بلکه : این است ارمغان ۳۰ سال جمهوری اسلامی برای جوانان مملکت..........

ReZa دوشنبه 1 مهر 1387 ساعت 13:05

مهدی جان نمی خوای یه حرفی بزنی؟

محمد رضا جمعه 11 بهمن 1387 ساعت 01:54 http://www.parpar4040.blogfa.com

سلام
مطالب خوبی داری
وقت کردی یک سری از من بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد