دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

اکسیر

پیش از دستور :
یافتم... یافتم

سلام
میدونید اکسیر چیه؟ اکسیر یه پودر، یه جوهر، یه ماده شاید یه تفکر و در کل یه وجوده که یه ذره از اون به وجود دیگری ارزش فوق العاده زیادی می بخشه. چند تا از اکسیرهایی که میشناسیم:
1- کیمیا (که از مس، طلا می سازه و البته هنوز کسی پیداش نکرده)
2- اکسیر جوانی
3- اکسیر عشق

همه چیز تو دنیا نشانه است.

این سریال میوه ی ممنوعه رو دیدید. از اون فیلمهاییه که از دیدنشون هیچ حسی نمیگیرم. حسم، حس بی حسیه. ولی دیشب برای اولین بار متوجه شدم با وجود این بی حسی، یه جورایی سرنوشت آدمای فیلم برام مهمه. این اتفاق خیلی برام کم میافته. پس طبیعیه که برام این فیلم حالت خاصی داشته باشه.
این سریال حرفهای مهمی داره میزنه. از جمله:
گفتم ببینمش مگرم درد اشتیاق ---- ساکن شود، بدیدم و مشتاق تر شدم.
اونایی که ندیدن، توصیه می کنم ببینن. اونایی که میبنن، توصیه میکنم خوب بهش توجه کنن.

خلاصه و نغز:
می‌شه خدا رو حس کرد              تو لحظه‌های ساده
تو اضطراب عشقو                    گناه بی‌اراده
بی عشق عمر آدم                   بی اعتقاد میره
هفتاد سال عبادت                     یک شب به باد میره        یک شب به باد میره
وقتی که عشق آخر                   تصمیمشو بگیره
کاری نداره زوده                        یا حتی خیلی دیره                  
ترسیده بودم از عشق               عاشق‌تر از همیشه
هر چی محال میشد                 با عشق داره میشه         انگار داره میشه
عاشق نباشه آدم                     حتی خدا غریبه‌س
از لحظه‌های حوا                       هوا می‌مونه و بس
نترس اگه دل تو                       از خواب کهنه پاشه
شاید خدا قصه تو                      از نو نوشته باشه            از نو نوشته باشه
وقتی که عشق آخر                   تصمیمشو بگیره
کاری نداره زوده                        یا حتی خیلی دیره
ترسیده بودم از عشق               عاشق‌تر از همیشه
هر چی محال میشد                 با عشق داره میشه            انگار داره میشه

اینم لینک دانلود آهنگش: کلیک کنید.
خداحافظ

نظرات 5 + ارسال نظر
امید نیک شنبه 7 مهر 1386 ساعت 21:19

پیوسته شدن شما به جمع علافان پای تلویزیون را تبریک و تهنیت عرض می نمایم!
اینجاست که می گن ماه مبارک اعجاز داره! بالأخره خرج کردن بیت المال مسلمین برای کارهای تبلیغاتی بر روی شما هم اثر گذاشت عزیزم (البته چون مامان بی کار من هم بیننده این سریال هست و کل داستان رو برام تعریف کرده اینقدر محکم قضاوت کردم برادر!)
بابت آهنگ بسیار ممنون، بسیار زیبا بود (جدا از منظور شما)
البته من هنوز ربط گوز به آهنگ رو متوجه نشدم!

... یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 00:19

آقای امید نیک شما که این همه ادعای روشن فکریتون میشه،شما دیگه چرا؟!!!!!!!!!!

فکر کنم در درکتون بگنجه که هر کسی یه جور اوقات فراقتشو پر میکنه، شما حتی نکردید به انتخاب
مادرتون احترام بگذارید!!!!!!!!!!!!!!!

مطمئنا شما هم از این جور اوقات فراغتا دارید که به شکلهای مختلفی پرشون میکنید که شاید از نظر دیگران علافی
به نظر بیاد.

در جواب جمله آخرتون:
گوز به این آهنگ هیچ ربطی نداره اما سنخیت زیادی با حرفهای شما داره.

فریاد خاموش یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 16:35 http://kochik.blogfa.com

سلام مهدی جان
والا جزو سریالایی که من خوب نمی دیدم و حالا کمتر از پیش می بینم.
در مورد مسخره کردن مردم و هدر دادن بیت المال حق با امیده.
البته در مورد دو تا سریال دیگه. این سریالم چندان چنگی به دل نمی زنه جز اینکه دل بعضی ها رو خنک می کنه.
آره امید جان کل موضوع تو شعر و آهنگ تیتراژ پایانی اومده.
در مجموع می شه گفت تنها بخش جالبه سریالا تا همین الان برا من آهنگاشون بودند.
مهدی جان اگه تو در مورد این سریالا مطلبی داری لطفاْ برام بفرست چون می خوام یه ژستم رو به این سریالا اختصاص بدم .
بقیه هم اگه مطلبی دارند بفرستند. نظرات شما بدرد می خوره.
متشکر از تذکرت. ولی سوتی این سریالا بیش از حده.
در ضمن یاد آور شم که این سریال یاد آور اثر معروف شکسپیر شاه لیر است.
ببینید اگه بیکارید.
شاد باشید.
یا حق.

... دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 00:59

در جواب فریاد خاموش:

چرا راه دور میری؟! چرا اثر معروف شکسپیر شاه لیر ؟!
برو داستان شیخ صنعان تو منطق و الطیر عطار خودمونو بخون که خیلی بهتر و زیبا تر وصفش کرده.

مانا دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 11:55 http://noomniteg.ir

من سریال های ماه رمضون رو نمی بینم
ولی این آهنگی رو که گذاشتی گوش دادم قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد