دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

مغز ما

سلام

یک کتاب 350 صفحه ای رو خوندم تا اینش به درد من بخوره:
"اگر مغز ما اونقدر کوچک بود که می توانستیم آنرا درک کنیم، آن قدر احمق بودم که نمی توانستیم آن را درک کنیم."
البت واقعا به دردم خورد.

خداحافظ
نظرات 2 + ارسال نظر
سمن یکشنبه 1 مهر 1386 ساعت 10:33 http://yahooma.blogfa.com

تو زیاد کار کردی استفاده از فعل ها رو یادت رفته. جمله بندی هم که بلد نیستی.
بود یا هست؟ D:
نمی توانستی یا نمی توانی؟ D:
بعدشم٬ جمع نبند.

امید نیک دوشنبه 2 مهر 1386 ساعت 11:35

آقا این سبکت رو عوض کن
تنها نظریه که راجع به نوشته ات دارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد