دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

شباهت

سلام

اول یه لینک خفن باحال که باهاش کلی حال کردم رو میزارم:

http://pesarha.blogfa.com/

بعدش هم یه مطلب که شاید تو وبلاگای مختلف خونده باشید. ولی من اونجوری که قبولش دارم اینجا میذارمش.


دوست دختر/پسر و شباهتش با آدامس:


هیج وقت آدامس نیم خورده کسی را به دهان نزارید.
حسرت آدامسی را که دور انداخته اید را نخورید . آدامس های خوشمزه ترهمیشه پیدا می شود.
داشتن یک بسته آدامس همیشه بهتر از داشتن فقط یک آدامس است.
جویدن طولانی هر آدامسی به جز بی مزه شدنش حاصلی ندارد.
آدامس زیاد مانده ارزش جویدن ندارد.
در جویدن آدامس عجله نکنید، چون چیزی بیشتر همین الان دستتون رو نمی گیره.
هر چه آدامس را سریعتر بجوید، سریعتر بی مزه می شود.
بعضی آدامسها فقط قیافه ی خوبی دارند.
به چشیدن طعم یک آدامس اکتفا نکنید. این همه شکلها و قیمتها و مزه های مختلف آدامسها برای شما ساخته شده اند.
فراموش نکنید که پایان کار هر آدامسی سطل آشغال است . پس برای هیج آدامسی قیمت زیادی نپردازید.
ازدواج مثل قورت دادن آن میماند .هیج احمقی آدامسش را قورت نمی دهد.
و ...

خداحافظ

نظرات 5 + ارسال نظر
ReZa شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 06:05

اصلا باورم نمیشه این دو تا پست اخیر رو تو نوشتی!!!
نمی دونم داری راه می فتی یا داری از پا می یفتی...

سمن شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 10:45 http://yahooma.bloga.com

سلام

ببینم من آنتی فمینیستم یا تو؟ من که دیگه اینقدر تند نمی رم.

ج.م. شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 12:01

حتی با طنزش هم موافق نیستم

سمن یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 15:08 http://yahooma.bloga.com

در ضمن از این پستای کلیشه ای ننویس D:

فریاد خاموش یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 22:56 http://kochik.blogfa.com

سلام
پسره حالت خوبه؟
اینا چبه میگی؟ یعنی واقعاْ اعتقاد داری که ازدواج مثل قورت دادن آدامسه؟

یا بقیه حرفا؟؟؟؟؟

در قالب یک جانبه و فقط برای ... (پست قبلی رو چک کن) درسته ابن حرفا والا نوچ................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

موید باشی
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد