دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

خودمو گول نمیزنم!!

سلام

ما همگی معمولا خیلی بیشتر از اونی که نیاز هست اطلاع داریم، ولی معمولا خیلی کمتر از اونی که نیاز هست عمل می کنیم.
پس خودمونو گول نزنیم که من مشکلم اطلاع نداشتنه و باید برم اطلاع حاصل کنم. به جاش یه خورده همون اطلاعات نصفه و نیمه رو عمل کنیم.

خداحافظ
نظرات 2 + ارسال نظر
فریاد خاموش دوشنبه 19 آذر 1386 ساعت 09:03 http://kochik.blogfa.com

سلام
من از اینجا به تو سلام می کنم.
حالا بعداْ بازم می نویسم.

مریم دوشنبه 19 آذر 1386 ساعت 13:00

((چون تو عمل نکنی بدان چه که دانی ، چگونه می طلبی آنچه که ندانی))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد