دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

هدیه تولد رضا به من

این هم هدیه تولد رضا به من:

 

دیروز تولد یکی از بهترین دوستای من بود. از اون آدم هایی که گاه و بی گاه میرم پیشش تاب بازی( عطف به پست تاب بازی) قرار بود بریم خونشون مهمونی! اونم گروهی  بدون اینکه خبر داشته باشد! اما خوب یه بنده خدا بهمون خبر داد که قرار با دوستای برادرش بره بیرون! عصر که بابک  smsزد این یارو که از صبح تو خونه است. کلی تو ذوقم خورد.

قبلا یه بار تلاش کرده بودم برای یه موفقیتی که کسب کرده بود براش کادو بگیرم. پدرم  در اومد آخرشم چیزی دستمو نگرفت. آخه نمی دونیم نه ورزشی می کنه! نه هنری داره‌! اصلا این آدم سیب زمینی سیب زمینی یه! تنها هنرش فلسفه و بحث کردنه!

امسال می خوام بهش یه کادو متفاوت بدم. همون طور که می بینین قراره یه پست بزارم در مورد مهدی کرشته!!

و اما مهدی کرشته:

آروم! هر از گاهی عصبانی میشه!

لج باز! بد لجبازه اما خوب باید کارد به استخونش برسه!

مهربون و صمیمی! آدم با معرفت! لوطی! بامرام! وقتی ناراحته دور و برشم حالشون گرفته است! این نشون میده آدم اثر گذاریه!

با هوش و دقیق! هر کاری که بهش می سپری خوب تموم میشه! قدرت مدیریت خوبی داره! آدم از اینکه باهاش کار کنه خسته نمیشه!

استعداد دلقک بازی زیادی داره ! اینم به خاطر اینه که آدم زنده ایه! مثلا گاه و بی‌گاه بی‌خبر، کابل پشت کیس بابک رو میکشه!

خوش خوراک!‌ آدم با ملچ ملوچ غذا خوردنشو می بینه، به اشتها میاد!

اما مهمترین خصیصه این آدم علاقه‌ی اون به فکر کردنه! اونم با صدای بلند. عاشق حرف زدنه! آدم -جز در موارد کاری- حال می کنه به حرف های مهدی گوش بده! دقیق و شمرده حرف میزنه و منطقیه! یه  کمی در مورد جناحی که ازش دفاع می کنه اغراق می‌کنه. اما خوب در مجموع میشه باهاش کنار اوومد!

تو دوستی آدم وفا داریه!

خیلی از تکه کلاماش ضرب المثله :‌ اگه تو ایکسی این تویی که ایکسی. من خودم به شخصه ...

این نشون میده آدم اثر گذاریه!

خلاصه این آدم موجود مفید و به درد بخوریه!

راز موفقیتش هم به نظر  من اینه که یه مهدی کرشته، همیشه بالای سرشه که به کارش رسیدگی می کنه و بهش مشورت میده!!!

مهدی جان تولدت مبارک! چه شمع فوت بکنی چه نه!!

اینم کادوی تولد من!!!!

رند و زنده باشی!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد