دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

.

سلام

 

مدتیه که ننوشتم. نه به خاطر اینکه خیلی خوشحال یا خیلی مشغول بودم. بیشتر به خاطر اینکه سردرگمم. چیز شسته و رفته ای که قابلیت نوشته شدن داشته باشه ندارم. چند وقتیه خیلی حضوری شدم. وقتی هستم هستم، وقتی نیستم اصلا وجود ندارم.

ذهنم خط خطیه. دارم سعی میکنم مرتبش کنم. خدا رو شکر زندگیم داره یه سر و سامونی میگیره. البت کم کم. ولی اطلاع نداشتن از اخبار (که در گذشته روال زندگیم بود) خیلی بهتر از پیگیری و حرص خوردن در موردشونه (که الان داره بهم تحمیل میشه و نمیخوام)

به خاطر اینکه دوست دارم بنویسم، دارم چرت و پرت سر هم میکنم

 

خداحافظ

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 18:32

خیلی امم خوب که همه چی خوبه .... اینکه مینویسی هم خیلی خوبه....لااقل میفهمیم الان خوبی.....

امید نیک جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 19:19 http://alef-mim-roshan.blogsky.com/

سر و سامان دادن به زندگی، برای فکر کردن کمتر وقت باقی می‌گذارد. وقتی فکر تازه‌ای نداشته باشیم احتمالا نوشتن هم محلی از اعراب ندارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد