دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

آخه چرا?!

پیش از دستور: اگه به این نتیجه رسیدم که بهترینش که اینه ، اصلا نمیخوام ،بدونید دلیل داره. اینکه چی، به خودم مربوطه!
سلام

آخه چرا همه چی اینقدرپیچیده است?!
آخه چراهمه چیزای پیچیده راه حل ساده هم دارن?!
آخه چرا من کلا راههای ساده رو نمیفهمم?!!!!!

خداحافظ
نظرات 4 + ارسال نظر
derakhshan سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 11:07 http://derakhshan-z.blogsky.com

راه حل پیچیده بود یا روش پیچیده و راه حل شاید ساده و پیچیده بوده و روش شاید ساده شایدم پیچیده ... الان من کیم اینجا کجاست!!!

من خیلی آدم جدی هستم!!! خودتو مسخره کن!!!! جلف!!! مودب باش!!!!! صاف وایسا!! پاتو جفت کن!! سر بالا!!! دستتو بنداز پایین!! اینقدرم به دماغت ور نرو!!
اینایی که نوشتم خیلی مهم بودن برام.

گل مر سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 14:47

چی شده؟؟؟

derakhshan سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 21:54 http://derakhshan-z.blogsky.com

پس دیگه باهات شوخی نمیکنم اقای جدی!
راستی از کجا فهمیدی دارم با دماغم ور میرم

راستش منم نمی دونم چرا?!

فقط.. وقتی فهمیدی.. لطفا به منم بگو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد