دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

آدمهای جالب

سلام

 

·         آدم میشناسم جرات دل کندن از بزرگترین موفقیت مادی زندگیشو داره (و دل کند)!

·         آدم میشناسم یه زمانی راااااااحت عاشق میشد ولی الان دوست داره دلیلی پیدا کنه که عشق رو باور داشته باشه!!

·         آدم میشناسم هر کثافت کاری تو زندگیش کرده، ولی الان داره خیلی قشنگ زندگی میکنه (حقشه، چون از اون کارا دست برداشته).

·         آدم میشناسم دوست داشتنی ترین فرد توی همه ی آدمای دور و برش بود ولی خودشو دوست نداشت، ولی الان به سختی کسی رو پیدا میکنه که باهاش درد دلی کنه ولی خودشو پیدا کرده و با خودش راحته!

·         آدم میشناسم چند سال عاشقانه یکی رو دوست داشت ولی بهش نرسید. حالا نمی دونه عشقش رو غیرواقعی بدونه یا معشوقشو!!

·         آدم میشناسم عاشق همسرشه ولی نمی تونه باهاش با صلح و صفا زندگی کنه!!

·         آدم میشناسم عزیزترین کسش رو از دست میده ولی هنوز به نظرش زندگی تلخ نیست!!

·         آدم میشناسم هیچ دلیلی برای غمگین بودن نداره ولی اکثر اوقات غمگینه.

·         آدم میشناسم با ظاهر خشن و نخراشیده اش و اینکه هیچ دختری رو اصلا به حساب نمیاره، خودم به شخصه 4-5 دختر رو دیدم که طلبه اش هستن شدید!!!!!

·         آدم میشناسم مستقل و متکی به نفس و برای همه یه نقطه‌ی اتکا، ولی نوبت به خودش که میرسه برای هر تصمیمش کلی مضطرب و دچار تردید!!

·         آدم میشناسم موفق ترین آدم همرده ی خودش هست، ولی نمی دونه اصلا این موفقیت ها رو میخواسته و میخواد یا نه؟!!

·         آدم میشناسم خوشششگل و دختر کش!! جدی میگم که اگه به هر دختری پا بده، دختره از خداش خواهد بود! ولی تنهاست!!!

·         آدم میشناسم اونم 2 تا، بسیار مودب و محترم. اونقدر که هر کسی باهاش صحبت میکنه به سختی میتونه همرده اش باکلاس باشه، ولی اونقدر کسی رو نداره که باهاش درد دل کنه که تو دو یا سومین صحبت درست و حسابی که باهاش میکنی، میشینه از احساسای عاشقانه ی شکست خورده اش چنان صحبت میکنه که مطمئنی تا حالا به هیچ کسی در موردشون نگفته!!!

·         آدم میشناسم داره عاشقانه زندگی میکنه، ولی نگرانه که مبادا یه روز نتونه ادامه بده.

·         آدم میشناسم با آدمای اطرافش شدیدا صمیمی، ولی یه روز تصمیم میگیره و میذاره میره و دیگه پشت سرش رو هم نگاه نمیکنه!!

·         آدم میشناسم بعد از دیدن سرنوشت ناموفق اطرافیانش، به خاطر اینکه مثل بقیه (تو زندگیش ناموفق) نباشه، ازدواج نکرده.

·         آدم میشناسم میتونه روی ارزشمندترین چیز زندگیش هم خطر کنه (و اینکارو کرده)!! البت برای بدست آوردن چیز باارزش تر.

آدمای اطرافم هرکدومشون یه جوری خیلی خاص هستن. اینه که هر کدومشون رو به خاطر یه چیزیشون دوست دارم. عااااشق آدمایی هستم که میتونن تغییر ایجاد کنن. تغییری که عمدتا از زندگی خودشون شروع میشه. این تغییر دادنشون بزرگشون میکنه، هرچقدر هم که کوچک باشن برای من بزرگن.

 

خداحافظ

نظرات 10 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 19:54

سلام
لطفا اگه شما هم این آدما رو میشناسین، اشاره ندین. شاید نخوان که کس دیگه ای بشناسدشون.
ضمنا به خودتون هم نگیرید. من غیر از شما آدمای زیادی میشناسم و خیلی از این چیزایی که نوشتم مربوط به آدمای نزدیکم نیست که شماها میشناسید!
خداحافظ

ساسان چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 20:07

سلام

منم کلی آدم میشناسم مگه چیه؟ می خوای با وانت بریزمشون اونجا دعوا؟

با این کامنتی که گذاشتی دیگه آدم چی بنویسه؟

گل مر پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 15:28

۱. هرکدوم این آدما کی هستن؟
۲. من کوشم؟
۳. تو کوشی؟
۴. ساسان عاشق این کامنت گذاشتنتم. رید تو حس پست با تمام قوا!
۵. آدمها هر کدوم یه جور عجیبن. همینش خوبه.

پ. پژوهش پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 17:56 http://ppajouhesh.blogfa.com

خوشحالم که بعد از یه مدت طولانی سکوت محض و درخودفرورفتن، داری تندتند می‌نویسی از احساساتت و چیزایی که دلت می‌خواد بگی می‌گی.

مریم یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 00:06

آدم میشناسم چند سال عاشقانه یکی رو دوست داشت ولی بهش نرسید. حالا نمی دونه عشقش رو غیرواقعی بدونه یا معشوقشو!؟!

مهدی ،مهدی .... این منم نه؟

گل مر یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 18:31

من گاها اگر سکوت می کنم جایی که دلم می خواد یه حرفی بزنم یا جوابی بدم واس اینه که زبون تلخی دارم.
نه اینکه از گفتن حرفه نگران باشم مشکلم اینجاس که الان وقتش نیست. گوش شنیدنش نیست. اما آی دلم می خواد بگممممممممممم

مریم پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 09:25

واسه گلمر:
منم زبون تلخی دارم و گاهی فکر میکنم کاش میشد جلو زبونمو بگیرم...خیلی جاها میتونم خیلی جاها هم نه!

سکوت گاهی خیلی خوبه....
سکوت رنج عذر خواهی رو از آدم دور میکنه.

derakhshan یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 12:54 http://derakhshan-z.blogsky.com

میگم اون دوستت که دختر کشرو به من معرفی میکنی احیانا؟؟؟ لوفطن

متاسفانه قول دادم در مورد اون آدما توضیحی ندم. ضمنا باید ببینمت در حدش هستی اون وقت شاید به اون آدرس تو رو دادم

derakhshan سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 10:59 http://derakhshan-z.blogsky.com

دیگران که میگن خوبم خودمم میگم ظاهرم خوبه حالا بیا به یه نتیجه ای برسیم شما هم یه کار خیر بکن تو زندگیت
شوخی میکنم اینهارو

امید نیک جمعه 23 تیر 1391 ساعت 22:37 http://www.alef-mim-roshan.blogsky.com/

اینا که همه‌اش شرح حال ایادی استکبار بو که !!! پس ما داغون‌ها و له شده‌ها چی؟؟!‌ ـ چشمک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد