دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

طبیعی

سلام

دیروز یکی در خلال بحث گفت:«تو با یکی دوست می شی و تو فاز آشنایی قرار می گیری و سکس در این شرایط طبیعیه!!!!»

و من با خودم گفتم: «یعنی واقعا آیا؟؟؟؟؟»

و بعد از انکار من گفت: «دست خودت نیست و پیش میاد!!!!!!»

و من با خودم گفتم: «یعنی واقعا اینقدر آیا؟؟؟؟»

و تا خونه من موندم و این همه افکار در هم ریخته. و متاسفانه فکر کنم بدیش اینه که راست میگه.

خداحافظ

نظرات 10 + ارسال نظر
ماکسیم سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 15:09

من به عنوان حامی این فلسفه میگم که مهدی جان اینا درسته، اما یادت باشه هر چیز فلسفی نمیتونه عملی بشه و اگه عملی هم شد نباید بیان بشه و اگه بیان هم شد نباید منتشر بشه و اگه منتشر شد دیگه کار از کار گذشته [:دی]

در ضمن الان بدون این چیزا، همه دو سه باری مدال نارداک میگیرن و از زندگی Sign out میشن چه برس به وقتی که سکس هم چاشنی کار بشه،...

ج.م. سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 16:52 http://JM.blogsky.com

1. موافق نیستم. بستگی به هر دو آدم درگیر تو رابطه داره. اگه دوتاشون دوست داشته باشن که فک کنن طبیعیه، خوب معلومه اونوقت این جمله برا اونا صدق می کنه!

2. و اما در مورد «دست خودت نیست و پیش می یاد» باید بگم، تا وقتی که عقل ها کار می کنه، دست خودته و پیش نمی یاد، ولی وقتی عقل ها از کار افتاد، حق با اونه. منتها یه نکته ای هم که هست اینه که انتخاب اینکه شرایطی رو پیش بیارین که عقل ها از کار بیفته یا نه، باز هم دست خودتونه!!!!

3. و اما در مورد خود تو، فک کنم اگه شرایط جور باشه، بدت نیاد که دست خودت نباشه و پیش بیاد -چشمک-

4. مساله مهم تو این پست که باعث فضول درد من شده اینه که این دیالوگ با کی انجام شده؟!! شاید اکثرا معتقد باشن که این دیالوگ مهدی با یه پسره، ولی من بیشتر معتقدم که نه ... -چشمک!

5. منتظر پستای دیگه ای از همین دست هستیم. ایول -:دی!

سمن سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 17:02 http://yahooma.bloga.com

سلام

تا منظورت از این کلمه چی باشه ;)
تا یه حدی شاید اما با نظر ماکسیم موافقم.

در ضمن مهدی جان من چیزی که از گذشتگان خودمون می دونم مثل دهاتیای قدیم اینه که این موضوع در مورد کسانی که همدیگه رو دوست داشتن کاملا براشون طبیعی بوده هرچند که آخرش به دعوا و اینا میکشید و بکش بکش راه می افتاد اما در اصل موضوع تفاوتی نمی کرد و طرفین معمولا مشکلی با قضیه نداشتن.

شاید مشکل اصلی الآن جای دیگه ای باشه. مثل این که برای اون دهاتیا اصلا طرز تفکر دوستی دختر و پسر فقط برای دوستی گذرا وجود نداشت و قابل پذیرش نبود اما الآن خوب خیلی فرق داره و روابط اینجوری زیاد به وجود میان. حالا نمی دونم اون درست بود یا این. به هر حال انتشارش نده.

سمن سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 17:14 http://yahooma.bloga.com

در ضمن یادت باشه که منم از حامیان این فلسفه هستم اما اصراف نکن ;) D: همش هم نزن.

ماکسیم سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 19:17

در جواب ج.م

1. این مورد از اون مورداییه که نه تنها طبیعیه، عاقلانه هم هست
2. اگه عاقلانه رفتار کنن حتما پیش میاد، به خصوص هر دو اگه عاقلانه رفتار کنن،
3. رفتار عاقلانه، توی زمان بوجود اومدنش موثره نه توی اصل مطلب
4.این موضوع به معنی از کار افتادن عقل نیست
5. فوضولی تو وسائل خصوصی مهدی شاید جاش اینجا باشه ولی فضولی تو مسائل خصوصی بقیه جاش اینجا نیست.
6. اون کسی که با مهدی حرف زده من نبودم، تو هم نبودی

سمن پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 12:30 http://yahooma.bloga.com

سلام

نمی دونم من چرا همیشه با ماکسیم موافقم D:

مریم پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 14:33

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا(با فتحه تشدید دار!)
ممماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عجب چیزایی واسه ملت طبیعیه؟! عجب! عجببببببب!

سمن پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 15:08 http://yahooma.bloga.com

سلام

لازم به ذکره که شتر سواری دولادولا نمیشه! حالا ربطش چیه خودتون پیدا کنید.

ماکسیم پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 17:07

الووووووووووووووووووووووو
من الان به همراه سمن یه چیزی دیدم، یعنی چی تو فاز آشنایی طبیعیه؟؟ اخه واسه چی اینکارو میکنی؟ واسه چی حرف تو دهن مردم میزاری؟ تو فاز آشنایی اگه اینطوری میشد که دیگه واویلا!!! شما اگه پروژه هاتو فازبندی کنی تو فاز Inception که سکس نداریم عمو!! حالا اول باید برادریتو تو رابطه ثابت کنی، بعد اگه طبیعی بود اونوقت آره و آیا!!!

خلاصه عزیز من یا حرفو همونطوری که قابل بحثه بذار یا اینکه از این کلکای مسخره برای تشویش اذهان عمومی استفاده نکن...

امید نیک - به رسم همسایگی جمعه 8 شهریور 1387 ساعت 19:13

آقاجان والله ما که ندیدیم دختری در اول رابطه طالب سکس باشه، مگر اینکه به قصد اون رابطه برقرار کرده باشه.
در رابطه با آقایون خیلی مطمئن نیستم. همه رقم موجود است. فکر کنم جمله هایی که نقل کردی یه کم دست کاری شده. اما اگر امانت دار بودی سئوالت جدی است:"یعنی واقعا اینقدر آیا؟؟"
به این بنده خدا بگو تا گندی بالا نیاورده زودتر دست به کار ازدواج باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد