دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

آیاها

سلام

به نظر شما کودکی کردن در بزرگسالی ناشایسته؟؟ اگه هست پس اونی که کودکی نکرده چه کنه؟ اگه نیست پس چرا حتی خود تو که میگی نیست، از کسی بر نمیتابی که تو بزرگسالی، بچگی کنه ولی نظرت نسبت بهش عوض نشه؟!!!

آیا ازدواج یه تهدیده یا فرصت؟ اگه فرصته چرا هیشکی ازش استفاده نمیکنه؟ اگه تهدید چرا همه دنبالش میرن؟

آیا مردم احمقن؟ اگه مردم احمق نیستن چرا ازدواج میکنن؟ اگه مردم احمقن چرا منم باید احمق باشم؟

خداحافظ
نظرات 4 + ارسال نظر
سمن سه‌شنبه 25 تیر 1387 ساعت 10:54 http://yahooma.bloga.com

سلام
تو حماقتتو بکن چیکار به مردم داری ;)

مریم سه‌شنبه 25 تیر 1387 ساعت 11:04

:)) راست میگه سمن...حالا که سر صحبت باز شد بگو ببینیم چه خبر شده...عاشق کی شدی؟ قرار حماقتتو به کی ثابت کنی..:) و خلاصه چی؟

Mzdk سه‌شنبه 25 تیر 1387 ساعت 12:39

سلام
۱- کودکی کردن و نکردن، شایست و ناشایست ... اینا رو خود آدم می سازه فکر می کنم ... به نظر من آدم باید خودش باشه ... خود خودش ... حالا ممکنه این خود، از نظر دیگران کودکی کردن باشه یا نباشه ... به نظرم مشکل روحی اکثر آدما اینه که خودشون نیستن و به یه عبارتی همیشه نقاب دارن به صورتشون ...
۲- بستگی داره به ازدواج چه جوری نگاه بکنی ... اگه مث بابای من بهش نگاه کنی،‌یه بند حساب می شه ... که می گه جوونی بکن و حال بکن،‌بعد برو دنبال ازدواج ... یا یه دیدگاه دیگه، دیدگاه اونایی هست که ازدواج رو جزو دارایی های آدم می دونن که می گن کار بکن،‌پول در بیار،‌بعدش برو زن بگیر - به عنوان املاک! - بچه تولید کن ... ارث تقسیم کن ... بمیر ... یه دید دیگه هم دید معنی گرایانه ست ... هر وقت که کسی رو که قطعه ی گمشده ت هست رو پیدا کردی و به اندازه ی کافی با هم بودید که هم رو بشناسید و بدونید که می تونید با هم زندگی کنید رو پیدا کردی،‌و هر وقت که دیدی که نیاز داری به ازدواج کردن باهاش، و هر وقت که دیدی که این ازدواج کردن باعث خوشبخت تر شدن جفتتون می شه اون موقع ازدواج کنی ... حالا ... هر کدوم از این دیدگاه ها رو داری یه جواب به این سؤالت می شه داد ... فرصته یا تهدید؟
۳- اینم از همون بالایی استنتاج می شه ... اگه اینا رو بدونی و بخوای تصمیم بگیری احمق نیستی ... اگه بدونی و باز مثل بچه نق نقو ها تصمیم بگیری احمقی،‌اگه ندونی و تصمیم بگیری نادونی و هنوز بچه ای واسه تصمیم گرفتن ...

امید نیک - به رسم همسایگی جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 22:41

آقا جان به حرف سمن گوش نده.
مردم احمق نیستن. اگر حساب عشق رو از ازدواج جدا بکنی می بینی که خیلی ها چوب اشتباه در تصمیم گیری شون رو می خورن و نه اشتباه در انتخاب عشق شون (اغلب موارد در ازدواج عشق عنصر اصلی نیستش)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد