دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

... یا فکر ...

سلام

آدمها یا ... یا فکر میکنن که ... . حالا چه جوری میشه فرقشون رو تشخیص داد؟؟!!
(به جای ... هر فعلی رو میتونین بذارین مثل: دقت میکنن، گوش میکنن، عشق می ورزن، فکر میکنن و غیره)

خداحافظ
نظرات 4 + ارسال نظر
ReZa یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 18:16

-به من و تو چه؟
- به منافع من ربط پیدا می کنه.
- اگه نمی دونی فرض رو به درستی بزار. اگه طرف تو زرد از کار در اوومد. بزارش کنار.
- خوب ممکنه خیلی ضرر کنم.
- قبل از چیز های مهم با چیز های جزیی تستش کن.
اما از همه این ها گذشته حواست باشه. یا طرف واقعا .... یا تو فکر می کنی که ... ( به جای سه نقطه می تونی بزاری : آدم ---- هست یا آدمیه که فکر می کنه -----(به جای ---- هر فعلی رو میتونین بذارین مثل: دقت میکنن، گوش میکنن، عشق می ورزن، فکر میکنن و غیره))

مریم یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 20:48

به نظرم آدمها کمتر فکر کنن بهتره! :)) ;)

مهدی دوشنبه 27 خرداد 1387 ساعت 00:06

سلام
یه چیزی!! من کاملا جدی میگم و موضوع هم خودم هستم. یه مثال کوچولو:
به خودم میگم: "من راه درست رو از غلط تشخیص میدم" حالا یا من واقعا راه درست رو از غلط تشخیص میدم، یا فکر میکنم که راه درست رو از غلط تشخیص میدم. این دو دسته باید تفاوتی اساسی با هم داشته باشن. وگرنه هر کسی رو به اشتباه می اندازن.
مثل شما که فکر میکردید (!!!) حرف من رو متوجه شدید!!!
خداحافظ

م.ر.ک. دوشنبه 27 خرداد 1387 ساعت 00:07

سلام
من که آدم خوش تیپی ام. دیگه بقیه شو نمیدونم.!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد