دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

یه درد دل (حس بی حسی)

سلام

دوستت ندارم.
ازت بدم نمیاد.
ازت نمی ترسم.
بهت عادت ندارم.
نمی خوامت.
حست نمی کنم.
عاشقت نیستم.
ازت متنفر نیستم.
کمکت نمی کنم.
ازت کمک نمی خوام.
حرصم رو در نمیاری.
بهم بدی نکردی.
لطفی هم در حقم نکردی.
مجبورم نکردی.
مجبورت نمی کنم.
باهات زندگی نمی کنم.
بدون تو هم زندگی نمی کنم.
صمیمیتی باهات ندارم.
آشنائیتی هم ندارم.
باهات غریبه هم نیستم.

فقط و فقط و فقط هیچ حسی نسبت بهت ندارم. برام یه چیز معمولی هستی. اینا رو دارم میگم که نگی نگفتی. اگه میخوای بزنی بزن، فقط تو رو خدا زودتر بزن که ازت متنفر شم. از دست عصبانی شم. اگه هم میخوای ببوسی هم ببوس، فقط توروخدا زودتر که عاشقت باشم. وابسته ات باشم.

خداحافظ
نظرات 11 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 15 بهمن 1386 ساعت 20:45

به نظرم اول به فکر پیشگیری باش آخه هر چی باشه از درمان
بهتره....
اول به خودت بیا ببین بهش چه احساسی داری بعد ازش احساسشو بخواه و سعی کن دلشو بدست بیاری.....بدون احساسا نباید تابع هم باشن...بذار اگه یک روز یکتون عصبانی شد اون یکی عشقی برا گذشت داشته باشه...(پس لازمه ...هر دو همو دوست داشته باشین!)

تداعی دوشنبه 15 بهمن 1386 ساعت 22:03

این نیز بگذرد

مامبو جامبو سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 19:38 http://mumbojumbo.blogfa.com

ببخشید اینا رو با کی بودی ؟

تداعی چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 12:37

اخره نوشتت همین منطقی که میگی داره؟
بزن تا...
ببوس تا ....

سوته دلان پنج‌شنبه 18 بهمن 1386 ساعت 00:06

کمان مبر که به پایان رسید کار مغان
هزار باده ناخورده در رگ تاک است

مهدی پنج‌شنبه 18 بهمن 1386 ساعت 10:20

سلام
برای تداعی: من نتونستم جملتو بخونم "اخره نوشتت همین منطقی که میگی داره؟"
برای مریم: این قدر همه چیزو ساده نگیر!!
برای مامبو جامبو: قطعا برای اونی که تو فکر میکنی نیست!!!
برای سوته دلان: اصلا نگرفتم چی گفتی. درکش نکردم.
خداحافظ

مریم پنج‌شنبه 18 بهمن 1386 ساعت 11:48

این قدر همه چیزو سخت نگیر!!

فریاد خاموش پنج‌شنبه 18 بهمن 1386 ساعت 13:54

سلام

خدا رحم کنه.
بچه یهو چت شد؟

امیر پنج‌شنبه 18 بهمن 1386 ساعت 23:59

وای چه حسه بدیه بی حسی!

سوته دلان شنبه 20 بهمن 1386 ساعت 23:49

YANI DAR ESHGH NABAYAD NAA OMID SHOD

تداعی چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 21:45

من برداشتم درست نبود از نوشتتون و دو غلط املایی هم داشتم(ببخشید).
آخر نوشتت همین.....
البته الان دیگه اون سوالو ندارم!
کتاب بریدا(پاولو کوییلو)رو خوندی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد