دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

قدرتمند

سلام

می دونید قدرتمندترین آدم کیه؟؟ قدرتمندترین آدم کسیه که کمتر از ضعف هاش اطلاع داره.
می دونم که اگه گلمر الان اینو بخونه میگه "تو داری صورت مسئله رو پاک میکنی". آره اگه از دیدگاه اون نگاه کنی این حرف درسته. ولی نکته اینه که بهترین راه حل هر مسئله ای اینه که اصلا اون مسئله نبود. پس اگه بتونی صورت مسئله رو جوری پاک کنی که هیچ اثری ازش تو عالم نمونه، دیگه مسئله ای برای حل کردن نخواهی داشت.
ولی راستش یه دلیل عقلایی هم برای این حرفم دارم. اینکه قدرتمند بودن یه چیز نسبی است که با توجه به مشکلاتمون مطرح میشه. مثلا فرض کنید یکی غول بی شاخ و دم باشه، ولی هیچ وقت جعبه ای بیش از 2 کیلو سر راهش قرار نگیره. خوب این آدم قدرتمند بودنش به چه درد کی خورده. خوب آدمی هم که غمی نداره و ضعفی در خودش نمیشناسه، نیازی به قدرت نداره. این موضوع شبیه اون حرفه که میگه: "ثروتمندترین مردم قانع ترین اونهاست."

خداحافظ
نظرات 2 + ارسال نظر
... چهارشنبه 14 آذر 1386 ساعت 00:51

قدرتمند کسیه که کمتر ادعا میکنه و بیشتر اهل عمله
(راستی من منظور داشتم هان)
:دی
راستی !
امیدوارم امتحاناتم خوب بدی

گل مر چهارشنبه 14 آذر 1386 ساعت 16:25 http://golmarjoon.blogfa.com

اولا که گل مر جداست. من چند بار باید بگم بچه!
ثانیا که مطمئنا همه ما بارها تجربه این رو داشتیم که آرزو کنیم مشکلی پیش نمی اومد. ولی وقتی یه چیزی وجود داره مهدی تو یا باید بپذیری که هست و یا باید انکارش کنی. طبیعتا اگه مسئله نبود بهتر بود اما وقتی که هست نمی تونی ندیده بگیریش که/ خیلی وقتا تازه مسائل فقط وابسته تو نیست که. فرضا تو ذهن تو پاک شد. هزار جور دیگه مسئله رو می بینی. به نظر من که دید عقلانی تو حداقل اوئن چیزی که اینجا گفتی اصلا قابل قبول نیست و مطلقا هم به جمله آخری که گفتی ربط داره. می تونیم با هم بیشتر راجع بهش حرف بزنیم. تو چند بار تونستی صورت یه مسئله رو حل کنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد