دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

یه راه حل

سلام

دیروز تو راه برگشت به خونه تو ماشین اینو شنیدم:
"خداوند می فرماید: من پنج چیز را آفریدم و در جایی قرار دادم که انسان آن را در جای دیگر می یابد،
علم و دانش را در سختی و مشقت آفریدم ولی انسان آن را در آسایش و راحتی می جوید و نمی یابد،
خشنودی خود را در اطاعت و بندگی قرار دادم و انسان آن را در اطاعت از توانگران می داند،
توانگری را در قناعت قرار دادم ولی انسان آن را از ازدیاد مال می بیند،
رضایت خود را در خشم گرفتن بر نفس قرار دادم و انسان آن را در رضای نفس می جوید و هیچ گاه نمی یابد،
و آسایش و راحتی را در بهشت عطا می نمایم ولی انسان آن را در دنیا می جوید و هرگز به آن دست نمی یابد."
گوینده گفت که این گفته یک حدیث قدسی است. برای من مهم نیست قدسیه یا کس دیگه، فقط فهمیدم که شاید اشتباه می کردم.

خداحافظ
نظرات 1 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 22:57

انصافا با حال بود...کیف کردم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد