دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

مهملات

سلام

• مرگ شیرین‌ترین شیرینی برای کسی است که زندگی طعم شیرینی را از وی دریغ کرده است.
• بعضی وقت‌ها چقدر بین تفکر و عمل فاصله است؟!!!!
• بعضی‌ها بدون اینکه بدونن چقدر خاطرشون عزیزه!!!!
• من به خاطر کسی نمی‌نویسم، چون کسی به خاطر من اونا رو نمی‌خونه.

خداحافظ شما
نظرات 4 + ارسال نظر
گل مر دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 17:23 http://golmarjoon.blogfa.com

مهدی افتادی رو اون دور دپ زده که می خوای بگی هیچ کس و هیچ چیز برات مهم نیست و مهمتر از اون می خوای ثابت کنی که تو هم واسه هیچ کس مهم نیستی. یاد اون روزای آخر دانشگاه می افتم. فکر می کردم دیگه راجع به خودت انقدر بی رحم نیستی. مهدی اینو بدون که هر چی که باشه و هر چی که بشه:<یکی هست این ور دنیا که به یادش مونده اسمت...> (باور کن!)

سمن سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 10:04 http://yahooma.blogfa.com

مرگ شیرین تر از آن است که طعم شیرین زندگی شیرینی اش را از یاد ببرد

مریم سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 12:37

--یاد مرگ زندگیو شیرین میکنه.
--رجوع شه به وبلاگم
--آخی ...آره واقعا!
--من شخصا وقتی که میذارم وبلاگای شماها رو بخونم به خاطر شناختی که از شما دارم و به خاطر تک تکتون و ارزشی که براتون قائلم میخونم و وبلاگایی از دوستام هست که به خاطر مطالبی که میذارن ...نرم بخونم... جدیدا چنتا دیگه داره اضافه میشه ولی وبلاگ تو توشون نیستی...پس می بینی که واسه همه این وقتو نمی ذارم...

فریاد خاموش سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 23:32 http://kochik.blogfa.com

سلام
چه قدر فکر کردی تا به این نتایج رسیدی.
من فکر می کنم حداکثر یک صدم همیشه.

حالا گفتیم کمتر تفکر کن ولی نه تو نوشتن و حرف زدن.
خدا ایشالله علاقلت کنه.
این بند سومت هم چرا ته نداره.

التماس دعا
به منم سر بزن ناراخت نمی شم.
یا حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد