دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دلداری

سلام

مسعود محض دلداری دادن به من گفت:
" تو آدم متفکری هستی. این خیلی مهمه. برنارد شاو [فکر کنم ...] میگه: «فرق من و آدمای دیگه اینه که آدمای دیگه سالی یکی دو بار فکر میکنن و من هفته ای یکبار» که البته منظور تفکریه که به خلق چیز جدید تو وجودت یا دنیا منجر بشه"

خب بعضی ها هم اینجوری دلداری میدن دیگه!!

خداحافظ
نظرات 3 + ارسال نظر
فریاد خاموش سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 16:24 http://kochik.blogfa.com

سلام
یهو می پری وسط کوچه این که گفتی سری نداشت همین جوری مسعود پا شد اومد دلداریت بده؟

بابا چی شد مسعود اینو گفت؟
حالا این مسعود یه چی گفت آدم اینقد بی جنبه!!!!؟؟؟ (:دی)

یه سئوال چرا فکر می کنی دلداریت داد؟ (تقصیر خودته که کامل موضوعو نمی گی)
ولی با مسعود موافقم که تو خوب فکر می کنی.
حالا من یه چی بگم یادم نمی یاد کی بود می گفت ولی می گفت : عقل نمی تونه همه چیزا رو حل کنه.(گاهی باید دل تصمیم بگیره)

تفکر زیادی هم خوب نیست

شاد باشی.
یا حق.

امید نیک چهارشنبه 18 مهر 1386 ساعت 00:30

فکر کردن و متفکر بودن خیلی خوبه
اما غیر از بلد بودن متد تفکر، موضوع هم خیلی اهمیت داره
از اینکه به نوشتن ادامه می دی خوشحالم
اما محتوا همچنان ضعیف و پراکنده است
خب، شاید من خیلی دارم مته به خشخاش می ذارم
اینجا هم یه وبلاگه دیگه ....
شاد باشی

ReZa چهارشنبه 18 مهر 1386 ساعت 14:18

هر تیمارستان یه خم بسته است که مردم رو به دو دسته تقسیم میکنه! به یه طرف میگن دیوونه! بدشانسی آدمای داخل خم بسته اینه که کمترن! این حقیقت به پست تو بی ربط نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد