دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

خودتی

پیش از دستور:
پست آدم و عاشق رو تصحیح کردم.

سلام

+ انتخاب با تواِ!! می خوای عاقل باش. می خوای عاشق باش.
+ دست خودته. می خوای از آدما بدت بیاد. می خوای دوستشون داشته باش.
+ خودت میدونی. می خوای بشین داد بزن. می خوای بلند شو کاری که از دستت بر میاد انجام بده.
+ در هر صورت فردا حق نداری به هیچ کس از جمله خدا ایراد بگیری که چرا اینجوری شد و چرا اونجوری شد.

- خوب همه ی اینا درست .... ولی .... واقعا من می تونم هر کاری که درست می دونم، یا هر کاری که دوست دارم رو انجام بدم؟؟؟

خداحافظ
نظرات 2 + ارسال نظر
فریاد خاموش یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 05:50 http://kochik.blogfa.com

سلام
من اومدم حرف سهراب سپهری رو در مورد عشق بزارم و والسلام

قشنگ یعنی چه ؟
قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه اشکال
و عشق تنها عشق
ترا به گرمی یک سیب می کند مانوس
و عشق تنها عشق
مرا به وسعت اندوه زندگی ها برد
مرا رساند به امکان یک پرنده شدن
و نوشداروی اندوه ؟
صدای خالص کسیر می دهد این نوش
و حال شب شده بود
چراغ روشن بود
و چای می خوردند
چرا گرفته دلت مثل آنکه تنهایی
چه قدر هم تنها
خیال می کنم
دچار آن رگ پنهان رنگ ها هستی
دچار یعنی
..........عاشق
و فکر کن که چه تنهاست
اگر که ماهی کوچک دچار آبی دریای بیکران باشد
و چه فکر نازک غمنکی
و غم تبسم پوشیده نگاه گیاه است
و غم اشاره محوی به رد وحدت اشیاست
خوشا به حال گیاهان که عاشق نورند
و دست منبسط نور روی شانه آنهاست
نه وصل ممکن نیست
همیشه فاصله ای هست
اگر چه منحنی آب بالش خوبی است
برای خواب دل آویز و ترد نیلوفر
همیشه فاصله ای هست
دچار باید بود
وگرنه زمزمه حیرت میان دو حرف
حرام خواهد شد
و عشق
سفر به روشنی اهتراز خلوت اشیاست
و عشق
صدای فاصله هاست
صدای فاصله هایی که غرق ابهامند
نه
صدای فاصله هایی که مثل نقره تمیزند
و با شنیدن یک هیچ می شوند کدر
همیشه عاشق تنهاست
و دست عاشق در دست ترد ثانیه هاست
و او و ثانیه ها می روند آن طرف روز
و او و ثانیه ها روی نور می خوابند
و او ؤ ثانیه ها بهترین کتاب جهان را
به آب می بخشند
و خوب می دانند
که هیچ ماهی هرگز
هزار و یک گره رودخانه را نگشود

[ بدون نام ] یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 14:37

yani ashegh nemitoone aghel ham bashe?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد