دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

عاقل و عاشق

سلام

عاقل تنهاست.
عاشق تنهاست.
عاشق، عاقل است.
عاقل، عاشق است.
عاقل فکر میکند که تنها نیست.
عاشق فکر میکند تنهاست.
عاقل فکر میکند عاشق در اشتباه است.
عاشق به عاقل فکر نمیکند.
عاقل به عاشق خرده میگیرد که چرا در اشتباه است.
عاشق به عاقل توجهی نمیکند.
عاقل فکر میکند که هیچ گاه مثل عاشق نمیشود.
عاشق فکر میکند که عاقل هم مثل او میشود.
عاقل عاشق میشود.

خداحافظ
نظرات 6 + ارسال نظر
مانا دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 11:58 http://noomniteg.ir

همه آدم ها یه جورایی عاشقن
ممکنه عشقشون یه آدم دیگه نباشه
مثلا ماشینشون ٬ مادرشون ٬ خونه شون ٬ بچه شون
پس آدم و عاشق از هم جدا نیستن
آدم ّهمیشه عاشقه .

آرش دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 14:31

عاشق درست فکر می کنه که تنهاست ولی آدم اشتباه می کنه که فکر می کنه تنها نیست!
عاشق درست فکر می کنه که آدم هم مثل او عاشق می شه ولی آدم اشتباه می کنه که فکر می کنه عاشق نمی شه!
عاشق درست فکر می کنه ولی آدم نه!
آدم جاندار متفکره؟!
عاشق با احساس تصمیم می گیره ولی آدم با تفکر؟!

اگه عاشق درست فکر می کنه، چرا راهی پیدا نمی کنه که به عشقش برسه؟
ولی آدم که اشتباه فکر می کنه خیلی راحت به عشقش می رسه!

مریم دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 17:13

فعلا که عاشقی!! ولی قول بده وقتی آدم شدی تفکرت نسبت به عاشقا اینا نباشه که آدمها نسبت بهت دارن!

سایه ایرانی دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 19:30 http://mumbojumbo.blogfa.com

مانا راست می گه

چند روز پیش ،‌پیش یه آقای بودم که سنش بالا می زد و مهندسی پزشکی خونده بود و برای خودش کلی آدم بود !‌
یهو وسط پرزنت پروژه گفت : ببینید مامان !‌ من می گه که
تو با لب تابت ( لپ تاپ ) ازدواج کردی !‌ببینید من عاشق لب
تابمم !‌ آره پس اینجور عشق ها هم وجود داره ..........

ReZa دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 23:55

مگن اسبت رفیق روز جنگ
مو می گویم از اون بهتر تفنگه

سوار بی تفنگ قدرت نداره
سوار وقتی تفنگ داره سواره

تفنگ دست نقره ام ر فروختم
برای یار قبای ترمه دوختم

فرستادم برایم پس فرستاد
تفنگ دست نقره ام داد و بیداد!

به نظرت یارو چی رو از دست داده؟ فقط یه تفنگ دست نقره؟
اینو ازت می پرسم. اما دلم جواب هفتمتو می خواد!
قدیمیا می گفتن برف هفتم مال آدمه! اولی ماله سگه دومی ماله کلاغه و ...وهفتمی ماله آدمه
من جواب هفتمتو میخوام!

مریم جمعه 20 مهر 1386 ساعت 12:02

وقتی متن وبلاگو بی خبر عوض میکنی کامنت ها هم یا بی معنی میشن یا معنیشون عوض میشه...مثل کامنت من که الان معنیش عوض شده و هر کی ندونه میگه این مریم عجب...!
با توجه به متن الانت کامنتو تصحیح میکنم!

فعلا که عاشقی!! ولی قول بده وقتی عاقل شدی تفکرت نسبت به عاشقا اینا نباشه که عاقلها نسبت بهت دارن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد