دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دخترا

سلام

ارتباط با دخترا دو اثر تقریبا عمومی داره:
1- منظم میشی!!!
2- نشئه میشی!!!

خداحافظ
نظرات 6 + ارسال نظر
ReZa چهارشنبه 28 شهریور 1386 ساعت 10:42

maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

سمن چهارشنبه 28 شهریور 1386 ساعت 10:46 http://yahooma.blogfa.com

ظاهرا شما جدیدا امکانات رفتن به فضا پیدا کردید برادر D:

مریم چهارشنبه 28 شهریور 1386 ساعت 14:36

یاد یک قسمت کارتون پری دریایی افتادم!!! اون قسمت که خرچنگ از راه می رسه و پری دریاییو که میبینه..... دهنش باز میمونه و اون پرنده ( دوست اریل) دهن خرچنگ رو میبنده و با هم میشینن بقیه ماجرا رو میبینن!!! :)))))
حالا نسبت به رضا همچین حسی دارم.....!!!!
چیه تا حالا ......ندیدی؟
تازه مهدی خیلی اثرات رو سانسور کرد.....
منظم شدنم تو این لیست نیست... اون از اون نقاب خوشگلاس واسه گول زدن خودت!!!!!ولی خوب اگه یک همچین اثری هم داره که ایول....!!!
و یک سوال تو ارتباط با.... این اثراتو کشف کردی؟ و....:))

گل مر چهارشنبه 28 شهریور 1386 ساعت 16:36 http://golmarjoon.blogfa.com

مهدی نصف دخترا خودشون در به در دنبال یکی هستن که این اثرات رو داشته باشه واسشون. یا تو به پست خوب کسی خوردی یا اول کاره تنت داغه. اینا ظاهر قشنگ روزای خوش اوله که آدم با ۱۰ برابر ظرفیتش نیرو می ذاره. عموما بعدش از این خبرا نیست. (البته قصد نا امید کردنت رو ندارم برادر)
بعد اون وقت می شه یه توضیحات تکمیلی راجع به این دومین دستاورد ارتباط با بانوان ارائه کنید من راستش فکر مودبم نتونست معنا بسازه. اون یکی فکرم هم که... شما رفع ابهام بفرمایین لطفا!!!!!

فریاد خاموش پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 17:00 http://kochik.blogfa.com

سلام
می بینم که دهنه همه رو باز کردی رضا که بیچاره فکش افتاد.
می گم این گلمر چی چی می گه؟
منظورش چیه؟
یعنی تو از دست رفتی؟
آرهههههههههههههههههههههههههههههههههه؟

به منم خبر بده.
بد جنس نشو.
راستی تو چند وقته ارتباط داری که اینا رو فهمیدی؟
بعدم این نشئه که می گی یعنی چه مگه دخترا ساقین ؟

پسرم من نمی دونم اینا که گفتی چقدر درسته که نه مریم خانم رد کرده نه گلمر.

اقلن اون نشئه رو باید رد می کردند.
حالا بگذریم.
مواظبم دمپایی باش داره میاد طرفت جا خالی بده.

التماس دعا
یا حق.

مریم جمعه 30 شهریور 1386 ساعت 11:32

محض اطلاع جناب فریاد خاموش: آدما فقط چیزاییو میتونن رد یا تایید کنن که یا نسبت بهش اطلاع کافی داشته باشن که مستلزم اینه که خودشونم آزمایش کرده باشن یا از منبع درستی اونو بگیرن یا اگه از کسی شنیدن لااقل بفهمن به چه دلیل اون حرفو میگه....من یادم نمیاد حرف مهدیو تایید کرده باشم فقط نوشتم تو ارتباط با.... این اثراتو کشف کردی؟ دنبال منبع ام...
دوم اینکه شما آقایون خودتونو هم بکشید یکسری از مسائل خانمها رو درک نمیکنید ...من فکر کردم این مسائله هم از اون مسائله که ما درک نمیکنیم!!!!
سوم اینکه یک استاد داشتیم اخلاق درس میداد یک حاج آقایی بودن... رک...اونم یک چیزایی میگفت ...دخترا باورشون نمیشد ..آقایونم گله و گلایه که خودش اینجوریه و....اونم میگفت حرف نزنین شما جوونین خامین نمیفهمید.... نهایتا دارم به صحت کلامشون میرسم...!
چهارم اینکه احساسی که هستشو نمیتونی بگی نیست که....الان من بگم مهدی اشتباه میگه ...اون زیر بار میره؟...خوب میگه تو بیخود میگی ، من که تو ارتباط با دخترا نشئه میشم...من چی میتونم بگم...شما بگین؟! عجب!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد