دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دهنتو طلا بگیرن ناصر!!

پیش از دستور: خدا روزی رو برایت نیاره که پیش خودت و خدات شرمنده باشی

سلام

من خودمم نه خاطره
منظره ام نه پنجره
من یه هوای تازه ام
در انعکاس حنجره

خداحافظ

نظرات 2 + ارسال نظر
فریاد خاموش پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 06:14 http://kochik.blogfa.com

سلام
برای پیش از دستورت : آمین (از ته ته دل)

من اشتباه که نمی کنم (شایدم اشتباه می کنم)

باید منظر یه فریاد بلند از تو باشیم؟
یا تازگی؟

منتظرم.
التماس دعا
یا حق

ReZa جمعه 23 شهریور 1386 ساعت 23:11

من تقریبا همیشه شرمنده خودمم!
عیب نداره عادت می کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد