دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

عقل و دین

سلام

تو بهترین کتابی که تو چند وقت اخیر خوندم نوشته بود:
پیامبر به حضرت علی میگه: "هر وقت دیدی که بندگان خدا با عبادت به درگاه خدا تقرب پیدا می کنند، تو با تعقل و تفکر به سوی خدا حرکت کن، بر آنها پیشی خواهی گرفت".

خداحافظ
نظرات 3 + ارسال نظر
گل مر یکشنبه 18 شهریور 1386 ساعت 17:48 http://golmarjoon.blogfa.com

5. من خودم دور می بینم از اینی که گفتی اما تئوریک به عنوان عالم بی عمل که حق نظر هم نداره بگم که به نظر من عبادت خیلی وقتا از عادته اما تعقل نیست. شاید هیچ دخلی هم به حرف تو نداشته باشه ها! ببین. نمی تونی تصور کنی با این سبک جدید نوشتنت چقدر حال می کنم. به جون ۸ تا بچه ام!

سایه ایرانی سه‌شنبه 20 شهریور 1386 ساعت 18:37 http://mumbojumbo.blogfa.com

میشه اسم کتاب رو بگی ؟

بعد چرا پیامبر همین موضوع رو به بقیه هم نگفته تا اونا هم

از هم پیشی بگیرن ؟ نکته اصلی رو فقط به حضرت علی

گفته ؟‌

ReZa چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 19:44

حال کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد