دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

و اما بعد

به دلیل خود سانسوری مطلب این پست حذف گردید.

نظرات 2 + ارسال نظر
امید نیک یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 07:31

من نمی دانم در حالی که یک ساعت بعد باید سر جلسه امتحان باشم چرا نشستم دارم بلاگ تو رو می خونم!
اولاً خیلی نامردی که رو نکردی برنامه تولد دارید. (اگر بی اطلاع بودی از قول من به رفقات بگو که نامردند! که به من چیزی نگفتند)
دوماً من نمی دانم در ینگه دنیای شما چه بحث هایی در جریان است.اما تهدید به سانسور (نوشته قبلی ات) پاک حس من نسبت به نوشته هات رو از بین برد! (تازه م اصلاً توی باغ دعواهای شما نیستم.فقط از روی علاقه شخصی به نوشته های شما سر می زنم!)

سمن یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 12:21 http://yahooma.blogfa.com

همه در خیال کامشب برسد ز یار خطی
بنشسته بر کناری و نبسته ایم کاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد