دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

یه پست کوچولو

سلام

این شما رو یاد چی میندازه:

برای خیلی‌هاتون خیلی معنی داره. برای من و بقیه‌ی ورودی‌های 80 یه معنی بیشتر هم داره. حس علی دایی رو درک می‌کنم که این همه مدت با چیزایی انس گرفته و زندگی کرده بعدش بدون خداحافظی ازشون جدا شده. این معنی بیشتر ما است. الان داشتم عکس‌های جشن فارغ‌التحصیلی بچه‌های 81 و 82 رو نگاه می‌کردم، اونقدر دلم گرفت که نیمه‌کاره رهاش کردم و اومدم این پست رو نوشتم.

 

خداحافظ با همه‌ی دلتنگی‌ها

 

نظرات 2 + ارسال نظر
وبلاگ نویس آواره شنبه 9 تیر 1386 ساعت 00:03

):

امید نیک شنبه 9 تیر 1386 ساعت 23:48

کسی مرا به مهمانی گل ها نخواهد برد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد