دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

دوست

میدونم واسه چی باید بنویسم. واسه اینکه اگه راه میداد من مادر ترزای خوبی میشدم

جواب کلمات

این پست اسفند 1384 نوشته شده ولی خوب چون اون موقع وبلاگ نویس نبودم تا حالا مونده. این متن دو قلوی متن کلمات از وبلاگ گلمره که اون موقع نوشته بود. قبلا بگم که این نوشته ها تا حدی با نظرات ضد فمنیستی مخلوط شده که اقتضای جوابیه است، ولی با کمی اغماض به واقعیت نزدیکه. قسمت اول هم جوابیه است و گرنه خیلی چیزای دیگه هم هست که پسرا در مورد دخترا فکر میکنن.

پسرا در مورد دخترا فکر میکنند :

o        دخترا می خوان بهترین پسرو بدست بیارن ولی به همین دلیل بهترین پسرا رو از دست می دن

o        دخترا فکر می کنن باهوشن ولی نیستن

o        دخترا همیشه کلی حرف دارن که همشو ما می دونیم و هیچ وقت اینو دخترا باور نمی کنن

o        دخترا هیچ وقت از ترک کردن ناراحت نمی شن ولی امان از روزی که ترک بشن

o        دخترا خیلی زود ادای عاشقی رو در میارن ولی اصلا عاشق نمی شن

o        در مورد این فکر کردم ولی به نتیجه نرسیدم

o        دخترا فیلم بازی کردن رو دوست دارن ولی اصلا نمی پذیرن که کسی فیلمشون کنه(در ضمن گناه برای دخترا معنی نداره . م )

o        دخترا محبت کردن رو دوست دارن حتی بیش از محبت دیدن

o        دخترا گذشته ثبت میکنن تا به موقع لزوم تو سرت بکوبن

o        دخترا به ندرت عاشق میشن اونم همیشه تو دیوار می خوره چون طرف ناتو از آب در میاد

o        دخترا مجبورن فراموش کنن وگرنه نمی تونن زندگی کنن

o        دخترا همیشه به خاطر منافعشونه که حساس می شن نه به خاطر ذاتشون

o        اینا که واضحه . البته تصحیح می کنم نخ به معنای عام و نمادینش

o        دخترا همیشه میترسن ولی وقتی خیلی میترسن داغ میکنن

و اما چیزایی که دخترا در مورد پسرا باید بدونن

  • پسرا همشون بدنبال بهترین انتخاب هستن البته از نظر خودشون
  • پسرا موفقیت در زندگی رو وابسته به داشتن همراه مناسبشون می دونن
  • پسرا همیشه از حس ناسیونالیستی شون علیه دخترا استفاده میکنن
  • پسرا عاشق اینن که کسی ازشون درخواست کمک کنه
  • پسرا هیچ وقت از ترک کردن کسی خوششون نمیاد اگرم انجام میدن عذاب وجدان میگیرن
  • پسرا همه دنیا رو می خوان ولی فقط برای کسی که ارزششو داشته باشه
  • پسرا اکثرا دوست دارن از طریق عوامل نفوذی از جریانات کار خانم ها سر در بیارن
  • پسرا همیشه وقتی می خوان جواب بگیرن از جواب نه نمی ترسن از بعدش می ترسن
  • پسرا اکثرا می دونن چه اشتباهی با دنبال دخترا رفتن انجام میدن ولی اینکارو انجام می دن
  • پسرا اکثرا قبل از اون که رفتاری رو انجام بدن اونو تو ذهنشون انجام میدن و بررسی میکنن
  • پسرا همشون به تواناییاشون مسلط هستن و می تونن به جای مناسب استفاده کنن
  • تو زندگی اکثر پسرا عشق مقدس ترین و اصلی ترین هدفه تا زمانی که ضد حالشو نخورده باشن .
  • پسرا تا زمانی که شکست عشقی نخوردن مورد نصایح زیادی در مورد عاقبتش واقع می شن ولی بعد از شکست نصایحشونو به تازه کار ها میگن
  • پسرا از بیشترین چیزی که میترسن اینه که ضعف هاشون برملا بشه حتی برای نزدیکترین کسانشون
  • پسرا خودشونم میدونن فمنیستن یا باید باشن ولی خیلی دوست دارن ظاهر خوب حفظ بشه
  • پسرا قسمت اعظم افکارشون در درونشون برای همیشه محبوس میشه ولی خیلی دوست دارن که کسی بود که می تونستن اونارو بهش بگن
  • پسرا هیچ وقت چیزی رو تقاضا نمی کنن مگر اونکه واقعا بخوانش
  • پسرا در درون از گفتن جمله "دوستت دارم" نگران هستن
  • همه پسرا معتقدن دخترا باهاشون فرق دارن حالا چقدرش بماند.(از ضد فمنیستی کامل تا فمنیستی کامل)
  • پسرا وقتی بخوان قله ای رو فتح کنن دنبال بزرگترنینش می گردن . وهر چیزی رو که فتحش کردن بزرگترین قله موجود است.

چند تفاوت پسرا با دخترا :

  • پسرا دوست میدارن برای دوست داشتن ولی دخترا دوست میدارن برای دوست داشته شدن
  • پسرا پیشرفتو می خوان برای اینکه اول باشن ولی دخترا می خوان برای اینکه کسی جلوشون نباشه
  • پسرا می جنگن برای اثبات وجود توانایی ها ولی دخترا می جنگن برای رد وجود ضعف ها
  • وقتی یه پسر ناراحته همش از یه دلیله ولی وقتی یه دختر ناراحته همه دنیا مقصرن
  • دخترا خوب میتونن آتیش روشن کنن و پسرا خوب میتونن همه چیزو خاکستر کنن
  • دخترا براشون قیافه خودشون مهمه و برای پسرا طرف مقابل

 

با اینکه تفاوت های دخترا و پسرا خیلی زیاده ولی تا همین جا بسه. فقط در اینجا به نقل از کتاب با طلا باید نوشت 2 تا جمله رو نقل می کنم

1-       (شماره 2003) یک زن ، هیچ چیز جز شوهر نمی خواهد ، ولی وقتی به او رسید ، همه چیز می خواهد .

2-      (شماره 2013) یگانه چیزی که مقاومت زن را خرد می کند ، تحسین از اوست .

و اما ، ما می دونیم شما چقدر ماه و گل هستید ولی شما نمی دونید ما چه فرشته هایی هستیم!!!

چیزایی هم که نوشتم همش مال خودم بود هر کی هم مشکل داره تماس بگیره خودم جوابشو می دم ، تحلیل هم بکنید و نتایج نظراتتون رو کامنت بنویسید. راستی اگر به خانوما برخورد برن خودشونو درست کنن چرا من معذرت بخوام D:

نظرات 7 + ارسال نظر
عنایت سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 16:58

یوهو........ من اول رسیدم !!!!!!!!!

گل مر سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 17:07 http://golmarjoon.blogfa.com

سلام.یادمه روزی که اون پست رو گذاشتم اینو برام فرستادی. اون روز هم گفتم بهت اما امروزم می گم. بچه جون تو که تجربه دوستی با دختر نداری و عاشق نشدی چرا فکر می کنی می تونی انقدر با قاطعیت حرف بزنی؟ باز من اگه بگم شونصد تا پیرهن بیشتر از تو پاره کردم!!!
راستی یه مطلبی. می دونم روزی می رسه که با دختری دوست بشی که لایقته و اون وقت باور می کنی خیلی از اینا اغراقه. خوبی و بدی تو هر ذاتی هست. فقط تو یه جنبه هایی رو می بینی که الان دوست داری به خاطر ترسهات ببینی و بعدها روزی که از این ترسها عبور کردی و یه یار خوب کنارت بود می دونم از بس غدی که پیش من اعتراف نمی کنی اما تو وجود خودت اعتراف می کنی که دخترا یه جنبه فوق العاده دوست داشتنی هم دارن.
ببین مهدی! نترس! شاعر می گه: باید پارو نزد وا داد. باید دل رو به دریا داد. خودش می بردت هر جا دلش خواست. به هر جا برد بدون ساحل همونجاس...

سمن سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 19:30

کاش می شد در مورد آدم ها این طور نسخه پیچید اما نمی شود. البته سالهاست که آدم غیر تکراری ندیده ام. انگار خدا هم دیگر سری کاری را ترجیه داده است. رغابت که نباشد همین است. اما باز هم نسخه نپیچ. خدا خوب ها را برای خوب ها کنار می گذارد. یعنی همه جا جنس سفارشی پیدا می شود...

امید نیک چهارشنبه 26 اردیبهشت 1386 ساعت 00:26

1- خیلی خوشحالم که گلمر و سمن هر دو خواننده وبلاگ شما هستند. اتفاق میمونی بود!
2- آقا باز که داری تند می ری! من اصلاً می دونم تو چرا همیشه برعکسی! وقتی باید احتیاط کنی، تخته گاز می ری ته دره. و وقتی باید جنب وجوش داشته باشی، مثل یه خرس قطبی در خواب به سر می بری؟!
3- من نمی دونم پسرا چی باید راجع به دخترا بدونند. اما دلم نمی خواد هیچ دختری راجع به من چیزی بدونه!!
4- قبلاً هم گفتم.باز هم می گم:
احساسات + عشق + ریاکاری + فرصت طلبی = پارادوکس جهان سومی

گل مر چهارشنبه 26 اردیبهشت 1386 ساعت 18:39 http://golmarjoon.blogfa.com

۱. ترجیه غلطه-> ترجیح
۲. رغابت غلطه-> رقابت
۳.آقای امید خان بی خیال. که چی حالا مثلا؟

زهرا جووووووون سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 04:05

ولی من اصن این فکرارو درمورد پسرا نمیکنم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 13:21

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد